Máma na mateřské a její jídelníček od 5.3.2017

​Je to již nějakou dobu, co se snažím přibrat nějaké to kilo. Ano, mám přesně opačný problém, než většina maminek po porodu 🙂 Jak jste si jistě všimli, maso se v mém jídelníčku sice vyskytuje, ale recepty z něj nejsou pro mě až tak zajímavé. Jenže mi tak trochu začalo vrtat hlavou, jestli právě maso není to, co mému tělu chybí nejvíc. Kvalitní protein. Celé to začalo návštěvou Naše maso, kde jsem byla s maminkou…

Vymýšlení jídelníčků není zrovna moje hobby, stejně tak následné nakupování potravinových zásob. Trochu jsem se ale hecla a rozhodla se, že po dobu minimálně jednoho měsíce si budu jídelníčky vymýšlet, samozřejmě i zapisovat a následně se s nimi „chlubit“. Jestli bude i nějaké to deko navíc, podělím se ráda i s tím, ale moc nadějí si nedávám 😀

Jídelníček začíná trochu netypicky nedělí, ale je to také den, kdy jsem udělala velký nákup. Sama. Bez dovážky, bez kurýra. Docela jsem díky tomu i ušetřila, i když co vám budu povídat, ty dvě hodiny strávené v supermarketu nebyly úplně pecka.

Pokud není uvedeno jinak, jídla jsou připravována v naší kuchyni. V případě, že se jídla opakují, není to chyba tisku, ale navařené (schválně) větší zásoby. Pokud hledáte inspiraci na extra zdravý jídelníček, zřejmě budete zklamáni 😉

jídelníček

5. – 11. březen 2017

5.3.2017
Snídaně: Rýžovo-kukuřičná kaše s hrstí mandlí, chia a konopným semínkem a datlovým sirupem
Svačina: Flapjack s kešu a kokosem
Oběd: Kuřecí steak s grilovanou zeleninou (brambory, mrkev, petržel, fenykl)
Svačina: Bábovka (na plech)
Večeře: Párek v rohlíku
 
6.3.2017
Snídaně: Bábovka (na plech)
Svačina: Jablko
Oběd: Kuřecí kousky s grilovanou cuketou a lilkem, kuskus
Svačina: Bábovka (na plech)
Večeře: Sekaná, bramborový salát + domácí chléb
 
7.3.2017
Snídaně: Domácí chléb, uzenina
Svačina: Jablko 
Oběd: Sekaná, bramborový salát
Svačina: Flapjack s pekanovými ořechy 
Večeře: Sójové nudličky s červenou čočkou, rajčatovou omáčkou a opečenou polentou
 
8.3.2017
Snídaně: Domácí chléb, cottage, cherry rajčátka, uzenina
Svačina: Flapjack s kešu a kokosem
Oběd: Sójové nudličky s červenou čočkou, rajčatovou omáčkou a opečenou polentou
Svačina: Avokádovo-banánový puding s chia
Večeře: Čočka s uzeným tofu, volským okem a kyselou okurkou
 
9.3.2017
Snídaně: Domácí chléb, cottage, cherry rajčátka, uzenina
Svačina: Jablko
Oběd: Čočka s uzeným tofu, volským okem a kyselou okurkou
Svačina: Oříšková tyčinka s medem
Večeře: Knedlík s vajíčkem, kyselá okurka
 
10.3.2017
Snídaně: BeBe sušenky, pšenično-žitný dalamánek
Svačina: 
Oběd: Knedlík s vajíčkem, kyselá okurka
Svačina: Muffiny z ovesných vloček a žitné mouky
Večeře: Buřtguláš
 
11.3.2017
Snídaně: Vícezrnný chléb, uzenina 
Svačina: Jablečný jahelník
Oběd: Noky s listovým špenátem, česnekem, sušenými rajčaty a parmazánem
Svačina: Kokosová bábovka, avokádovo-banánový puding s chia
Večeře:  Noky s listovým špenátem, česnekem, sušenými rajčaty a parmazánem
 
12.3.2017
Snídaně: Kokosová bábovka
Svačina: Jablečný jahelník
Oběd: Bramboráky s uzeným masem a kysaným zelím
Svačina: Makový cheesecake, kokosová bábovka
Večeře: Zeleninový salát s kuřecím masem
Přečtěte si také  Jak (ne)zhubnout během kojení I

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *